Obchodní podmínky internetového obchodu

definující mimo jiné podmínky uzavírání kupních smluv prostřednictvím Obchodu, obsahující nejdůležitější informace o Prodejci, Obchodu a právech spotřebitele
Obchod Poschodove.cz

§ 1 DEFINICE

Pracovní dny
dny od pondělí do pátku s výjimkou zákonem stanovených svátků
Účet
bezplatná funkce obchodu (elektronicky poskytovaná služba), upravená zvláštními předpisy, prostřednictvím které si kupující může v obchodě zřídit individuální účet.
Spotřebitel
spotřebitel ve smyslu ustanovení občanského zákoníku.
Kupující
každá osoba nebo subjekt nakupující v Obchodě
Pravidla
tato pravidla.
Obchod
internetový obchod poschodove.cz provozovaný Prodávajícím na adrese https://www.poschodove.cz.
Prodávající
Pietrowe.pl SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (společnost s ručením omezeným) se sídlem ve Varšavě na ulici Jana Pavla II II, 00-133 Varšava, zapsaná v obchodním rejstříku Krajského obchodního soudu vedeného Okresním soudem pro město Varšavu ve Varšavě, XIII OBCHODNÍ ODDĚLENÍ KRAJSKÉHO OBCHODNÍHO SOUDU pod číslem KRS: 0001024999, REGON: 52475551400000

§ 2 KONTAKT SE SPOLEČNOSTÍ

Poštovní adresa
ul. Jana Pavla II 22
E-mailová adresa
[email protected]
Telefonní číslo
+48 22 102 19 22

§ 3 TECHNICKÉ POŽADAVKY

  1. Pro správné fungování Obchodu jsou potřebné::
    • Zařízení s přístupem k internetu
    • Internetový prohlížeč podporující JavaScript a soubory cookies
  2. Pro provedení objednávky v Obchodě je kromě požadavků uvedených v odstavci 1 nezbytným prvkem také aktivní e-mailový účet.

§ 4 NÁKUPY V OBCHODĚ

  1. Ceny zboží uvedené v Obchodě jsou celkovými cenami za zboží.
  2. Prodávající upozorňuje, že celková cena objednávky se skládá z ceny zboží uvedené v obchodě a případných nákladů na dodání zboží.
  3. Vybrané zboží k nákupu je nutné přidat do košíku v Obchodě.
  4. Kupující si následně vybere z možností obchodu: způsob dodání zboží a způsob platby za objednávku, jakož i údaje potřebné k dokončení zadané objednávky.
  5. Objednávka je provedena v okamžiku potvrzení jejího obsahu a akceptace pravidel Kupujícím.
  6. Provedení objednávky je rovněž považováno za uzavření kupní smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím.
  7. Prodávající poskytne spotřebiteli potvrzení o uzavření kupní smlouvy na trvalém nosiči nejpozději při dodání zboží.

§ 5 PLATBY

  1. Za provedenou objednávku je možné zaplatit podle volby Kupujícího:
    V případě, že Kupující vybere platbu předem, je nutné zaplatit objednávku do 7 pracovních dnů od provedení objednávky.
    1. Hotově při osobním převzetí zboží.
    2. Prostřednictvím společnosti PayU (platba předem)
  2. Prodávající upozorňuje, že v případě některých platebních metod je vzhledem k jejich povaze platba objednávky touto metodou možná pouze bezprostředně po odeslání objednávky.
  3. Nákupem v obchodě kupující souhlasí s používáním elektronických faktur prodávajícím. Kupující má právo svůj souhlas odvolat.

§ 6 REALIZACE OBJEDNÁVKY

  1. Prodávající je povinen dodat zboží bez vad.
  2. V případě, že si Kupující zvolil platbu předem za objednávku, Prodávající začne s realizací objednávky po jejím uhrazení.
  3. Zboží zakoupené v Obchodě je dodáváno v závislosti na tom, jaký způsob doručení zboží si Kupující vybral:
    1. Prostřednictvím externí kurýrní společnosti.
    2. Prostřednictvím naší vlastní dopravy.
    3. Kupující si může zboží osobně vyzvednout na sídle společnosti v době jejího otevření.
  4. Pokud se Kupující rozhodne pro osobní odběr, bude zboží připraveno k odběru v uvedený den dokončení objednávky, nebo v den, který Prodávající uvedl jako den odeslání zboží.
  5. Uvedený termín realizace objednávky je orientačním termínem. Prodávající vynaloží veškeré úsilí, aby byla objednávka realizována v uvedeném termínu.
  6. Prodávající nenese odpovědnost za nedodržení termínů v případě, že to vyplývá z viny jiné než Prodávajícího.

§ 7 PRÁVO ODSTOUPIT OD SMLOUVY

  1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené s prodávajícím prostřednictvím obchodu v souladu s § 8 obchodních podmínek do 14 dnů bez udání důvodu.
  2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy vyprší po uplynutí 14 dnů ode dne:
    1. kdy Spotřebitel převzal zboží nebo kdy třetí osoba jiná než dopravce a uvedená Spotřebitelem převzala toto zboží.
    2. kdy Spotřebitel převzal poslední položku nebo kdy třetí strana, jiná než dopravce a určená Spotřebitelem, převzala poslední položku v případě smlouvy zahrnující převod vlastnictví více položek, které jsou dodávány samostatně.
    3. uzavření smlouvy - v případě smlouvy o dodání digitálního obsahu.
  3. Spotřebitel musí oznámit Prodávajícímu své rozhodnutí o odstoupení od smlouvy jednoznačným prohlášením (například písemným oznámením doručeným poštou nebo informací poskytnutou elektronickou poštou).
  4. Pro zachování lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když Spotřebitel odešle informaci o uplatnění svého práva odstoupit od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
DŮSLEDKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
  1. V případě odstoupení od uzavřené smlouvy Prodávající vrátí Spotřebiteli veškeré od něj obdržené platby, včetně nákladů na doručení zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z výběru Spotřebitele jiného než nejlevnějšího standardního způsobu doručení nabízeného Prodávajícím), bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Prodávající byl informován o rozhodnutí Spotřebitele odstoupit od smlouvy.
  2. Prodávající provede vrácení platby stejnými platebními prostředky, které Spotřebitel použil při původní transakci, pokud se nedohodne na jiném řešení, v každém případě Spotřebitel nemusí platit žádné poplatky související s takovým vrácením.
  3. Prodávající může odložit vrácení peněz, dokud neobdrží zboží a neověří si skutečný stav věcí nebo dokud mu nebude předložen doklad o vrácení zboží, a to podle toho, která událost nastane dříve.
  4. Prodávající žádá o vrácení zboží neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy spotřebitel informoval prodávajícího o odstoupení od kupní smlouvy. Lhůta je zachována, pokud Spotřebitel odešle zboží zpět před uplynutím 14denní lhůty.
  5. Spotřebitel nese přímé náklady na vrácení zboží.
  6. Spotřebitel je povinen vrátit zboží kompletní.
  7. Spotřebitel je povinen dodat výrobek v původním obalu, ve kterém mu byl výrobek doručen Prodávajícím. V případě vrácení bez obalu nebo s poškozeným obalem bude Prodávajícím Spotřebiteli uložena částka 200 PLN a odečtena z částky k vrácení.
  8. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku jiného použití zboží, než které bylo nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
  9. Pokud zboží kvůli své povaze nemůže být vráceno běžnou poštou, Spotřebitel bude muset nést také přímé náklady na vrácení zboží. Spotřebitel může požádat Prodávajícího o převzetí postele. Cena této služby činí 300 PLN, a v případě absence původního obalu se cena zvýší o dalších 200 PLN.
  10. Pokud postel už nese stopy po sestavování, nemá Spotřebitel možnost od smlouvy odstoupit.

§ 8 VÝJIMKY Z PRÁVA ODSTOUPIT OD SMLOUVY

  1. Právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku Spotřebiteli nepřísluší v případě smlouvy:
    1. jejímž předmětem je věc nemontovaná, vyrobená podle specifikace Spotřebitele, například taková, na které byla provedena alespoň jedna změna z následujících:
      • změna rozměrů na jiné než nabízené
      • změna světlé výšky na nestandardní,
      • přesun žebříku na jinou stranu než v nabídce,
      • nebo změna sloužící k uspokojení individualizovaných potřeb;
    2. jejímž předmětem je věc podléhající rychlé zkáze nebo s krátkou dobou použitelnosti
    3. jejímž předmětem je věc dodávaná v uzavřeném obalu, kterou po otevření obalu nelze vrátit kvůli ochraně zdraví nebo hygienickým důvodům, pokud byl obal otevřen po dodání
    4. jejímž předmětem jsou věci, které po dodání, kvůli své povaze, zůstanou nerozlučitelně spojeny s jinými věcmi
    5. jejímž předmětem jsou zvukové nebo vizuální záznamy nebo počítačové programy dodávané v uzavřeném obalu, pokud byl obal otevřen po dodání
    6. o dodávání deníků, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném
    7. jejíž cena nebo odměna závisí na fluktuacích na finančním trhu, nad nimiž podnikatel nemá kontrolu, a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy
    8. o dodání digitálních obsahů, které nejsou zaznamenány na hmotném nosiči, pokud k plnění služby došlo s výslovným souhlasem Spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a po upozornění podnikatele na ztrátu práva odstoupit od smlouvy

§ 9 REKLAMACE

  1. V případě výskytu vady zboží má Kupující možnost uplatnit nárok na reklamaci vadného zboží na základě ustanovení v občanském zákoníku, pokud byla záruka sjednána.
  2. Při uplatnění záruky může kupující podle pravidel a ve lhůtách stanovených občanským zákoníkem: Prodávající žádá o uplatnění reklamace na poštovní nebo elektronické adrese uvedené v § 2 obchodních podmínek.
    1. podat prohlášení o snížení ceny
    2. v případě závažné vady - podat prohlášení o odstoupení od smlouvy
    3. požadovat výměnu za zboží bez vad
    4. požadovat odstranění vady
  3. Ukáže-li se, že pro posouzení reklamace je nutné dodat reklamované zboží Prodávajícímu, je Kupující povinen dodat zboží na náklady Prodávajícího.
  4. Pokud byla na zboží poskytnuta záruka, informace o ní a jejích podmínkách jsou k dispozici v popisu produktu v Obchodě.
  5. Reklamace týkající se fungování Obchodu je třeba směrovat na e-mailovou adresu uvedenou v § 2 Pravidel.
  6. Reklamace Prodávajícího budou vyřizovány do 14 dnů.
MIMOSOUDNÍ POSTUPY PRO VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ A ZJEDNÁVÁNÍ NÁPRAVY
  1. V případě, že reklamační řízení nepřinese očekávaný výsledek Spotřebiteli, může Spotřebitel využít například:
    1. mediaci, kterou provádí místně příslušný inspektorát obchodní inspekce, jemuž je třeba podat žádost o mediaci. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam inspektorátů najdete zde: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomoci příslušného rozhodčího soudu pro spotřebitele působícího při zemském inspektorátu obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o projednání věci před rozhodčím soudem. Řízení je zpravidla bezplatné. Seznam soudů najdete na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezplatné pomoci městského nebo okresního ombudsmana pro spotřebitele;
    4. internetové platformy ODR, která je dostupná na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 10 OSOBNÍ ÚDAJE

  1. Správcem osobních údajů zákazníků Obchodu je Prodávající. Osobní údaje zpracovávané Kupujícím na základě souhlasu uděleného v rámci provozu účtu v Obchodě nebo při objednání zboží v Obchodě jsou zpracovávány pro účely realizace objednávky a realizace kupní smlouvy a pro účely reklamy v souladu se souhlasem uděleným na místě. Podání osobních údajů je dobrovolné, s výjimkou osobních údajů, které jsou nezbytné pro realizaci objednávky. Společnost si vyhrazuje právo odmítnout provedení objednávky v případě neposkytnutí nezbytných osobních údajů. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu. Podrobnější informace o zpracování osobních údajů poskytne Prodávající na vyžádání Kupujícího nebo v Pravidlech.

§ 11 VÝHRADY

  1. Prodávající si vyhrazuje právo změnit Pravidla. Pravidla ve znění platném k datu uzavření kupní smlouvy jsou pro Kupujícího závazná.
  2. O pozměněných Pravidlech bude Kupující informován e-mailem nebo prostřednictvím informací zveřejněných na internetových stránkách Obchodu a poskytnutých nejméně 14 dnů před vstupem v platnost.
  3. Změny Pravidel neovlivňují práva Kupujících získaná před datem vstupu změněných Pravidel v platnost.
  4. Ve vztahu ke Kupujícím, kteří nejsou spotřebiteli, se tato ustanovení budou uplatňovat s výjimkou ustanovení § 7 Pravidel.

§ 12 USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE KUPUJÍCÍCH, KTEŘÍ NEJSOU SPOTŘEBITELI

  1. Právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nepřísluší subjektu jinému než spotřebiteli.
  2. Veškerá odpovědnost Prodávajícího vůči Kupujícímu, který není spotřebitelem, je v mezích stanovených právem vyloučena.
  3. V případě případného sporu s Kupujícím, který není spotřebitelem, je příslušný soud určen na základě sídla Prodávajícího.

Kontakt s obchodemAhoj, potřebuješ pomoc??
Odpovíme na všechny vaše otázky!
Potřebujete pomoc??
Neváhejte nás kontaktovat!